19 lut 2015

DIY - proste bransoletki, które zrobimy w kilka minut

Idzie wiosna, czas się trochę "przyozdobić".  Dziś zachęcam Was, abyście stworzyły własnoręcznie bransoletki.







 Do ich wykonania potrzebujemy  trochę chęci, kilka minut i kilka narzędzi :

1. Linkę typu strech, jubilerską, ewentualnie żyłkę ( najlepiej rozciągliwą)


http://allegro.pl/gumka-zylka-silikonowa-jubilerska-0-8mm-5m-biala-i4887149208.html

2. Dowolne koraliki

http://dlakreatywnych.pl/www/art-artystyczne-0/

3. Jeśli chcemy możemy dorzucić przywieszki, ewentualnie przekładki

Qrkoko.pl - Jak zacząć robić bransoletki?
http://qrkoko.pl/jak-zaczac-robic-bransoletki/

Wykonanie :

Odcinamy kawałek żyłki czy też nici, który będzie pasował na nasz nadgarstek +  3-4 cm zapasu.  Nawlekamy według uznania koraliki, przekładki, zawieszki. Możemy oczywiście użyć tylko koralików. Nstępnie, związujemy oba końce żyłek w mocny supełek, najlepiej podwójny lub potrójny. Obcinamy pozostałą żyłkę i gotowe. Prawda, że bajecznie proste?
Mam dla Was radę, często przy metkach nowych ubrań są różne ciekawe korale, metalowe elementy itp. Ja zawsze zbieram te ciekawsze i potem wykorzystuję je jako element do zrobienia biżuterii. Do wykonania poniższych bransoletek, też takie użyłam:


















Like the Post? Do share with your Friends.

2 komentarze:

  1. Świetne bransoletki. Jak byłam młodsza to uwielbiałam sama je robić, ale jakoś przestałam. Chyba czas poszukać koralików i wrócić do tego ;)

    OdpowiedzUsuń

IconIconIconFollow Me on Pinterest

Blogger news

About

zBLOGowani.pl

Author Info

Blogroll