3 sty 2015

Idealna toaletka, czyli moje marzenia o toaletce



 Inspiarcje -  biała toaletki

Marzę o pięknej toaletce, która pomieści moje wszystkie kosmetyki i stanie się piękną dekoracją sypialni. Oto kilka moich inspiracji:

Biała toaletka:

Toaletka

stylowa toaletka z taboretem - kolekcja różana
www.artdecor24.pl

Toaletka

Biała klasyczna toaletka

Toaletka w stylu retro

biała toaletka

Toaletka Unikalny Szyk





Toaletka z Ikei - MALM:


toaletka






 




Like the Post? Do share with your Friends.

30 komentarzy:

  1. i mi się marzy taka piękna biała toaletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, bardzo ładne inspiracje, ja mam ciemną toaletkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnei za toaletkę służy biurko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne toaletki :] Jak z baśni :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też marzy się toaletka :) na razie jej funkcję pełni biurko, na którym stoi komputer ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, od zawsze chcę taką! Jestem pewna, że kiedyś zagości w moim domu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taka toaletka z prawdziwego zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja za toaletkę mam biurko z podstawówki jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te białe toaletki. Ja posiadam dość ciemną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne propozycje :-) Ja mam białą z Ikei :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te toaletki. Kiedyś na pewno sobie taką sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, ja mam ciemną toaletkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje ze bede taką kiedys mieć :) mozna poczuć sie jak księzniczka. Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś wie gdzie można kupić białą toaletke

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ktoś wie gdzie można kupić białą toaletke

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ktoś wie gdzie można kupić białą toaletke

    OdpowiedzUsuń

IconIconIconFollow Me on Pinterest

Blogger news

About

zBLOGowani.pl

Author Info

Blogroll